Strony

niedziela, 5 marca 2017

Melduję, że znowu jestem!


    We czwartek [15 grudnia 2014 roku] „zamknął mi się” blog tak dokumentnie, że nie działało na niego hasło, odzew ani adres internetowy. Dziś natomiast
[w niedzielę] "otworzyły się [medialne]upusty Niebios" i stał się cud.
    Miłościwie nam Wszechmocny Google nie od wczoraj zawłaszcza, co się da
i po cichu decyduje o tym, co było – jest – ma być. Jeśli zaś „palnie się” coś, czego anonimowy administrator nie akceptuje - „nie ma mocnych”.

    Można jednak dziś obejść się bez wszechmocnego Google`a.

Tak też zrobiłem...


- „Maluczko, a nie ujrzycie mnie, i znowu maluczko, a ujrzycie mnie.”

    Tę myśl c.k. szeregowgo Józefa Szwejka dedykuję anonimowym porucznikom Dubom, którzy czuwają nad prawomyślnością blogowego pisywania...
- Niech żyje cesarsko-królewski kretynizm!


    A ja...cóż...
- Melduję, że znowu jestem (Poslušně hlásím,... že jsem opět zde).

    Zapraszam serdecznie.

9 komentarzy:

Stokrotka pisze...

Melduję, że jestem.
I działam pod nowym adresem.

... pisze...

Witam, dziękuję, trafię. Pozdrawiam

Renata Klosowska pisze...

Ledwie Cię poznałam i o takich jajach się dowiaduje. wklepuje sobie nowy adres z nadzieją, że znowu Cie nie zablokują.

... pisze...

Mam Nadzieję, która przecież jest matką... itd...
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam...

Małgośka pisze...

Trzymaj się, chłopie, nie daj się!

... pisze...

Witam i dziękuję za wizytę.
Kogo, Małgośko, czego lub za co mam się trzymać, gdy "głowa mała", gdy "zmiana dobra" i 500+ oszołomów w Narodowym PiS{par]lamencie?

Małgośka pisze...

Trzymaj obranego kursu w swoim kanoe.
Poza tym z taką obstawą kawalerów maltańskich, jaką ciągniesz za sobą (banerek) - dasz radę (tfu!).:)

... pisze...

Dziękuję. Bardziej liczę na tego w canoe. Tamto zaś, co czerwonoskóry wojownik wziął na hol, to jest karawela Jego Katolickiej Mości Króla Hiszpanii [tfu!].

Andrzej - Art Klater pisze...

Errare humanum est, ale żeby coś naprawdę i dokumentnie spierdolić, to nie obędzie się bez internetu.
enter