Strony

czwartek, 9 stycznia 2014

A TO POLSKA WŁAŚNIE...


15 komentarzy:

Vulpian de Noulancourt pisze...

Nacieramy na Klerykowo-Defloranty przez Dewotki, Rydzyki, Jasełka Mniejsze i Klerykowo-Ochlapusy? A wróg wycofa się na Ryćkaniec i Molestowanie? To jakiś żart? Ogólnowojskowy??
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Jak Boya kocham przewraca sie on w grobie. Pozdrawiam Najjaśniejszy Panie.... Andante....

Stokrotka pisze...

Ateisty Nawrócone, Dobre Grzechy, Infułaty Ubogie - nie wiadomo co lepsze :-)))
Pozdrawiam

... pisze...

Ależ bo ja po 50 latach od ukończenia zasadniczej służby wojskowej znowu mam przysposobienie wojskowe [i w-f!!]. Chcę się wykazać inicjatywą, skoro do nas o nią zaapelowano... A te tajne - ujawnione mapy, którymi pan ppłk nas zaszachował, wydają mi się co do nazewnictwa jakieś takie niewspółczesne... No to od czego inicjatywa owa??? Ualternatywniłem je nieco... Ciekawe, czy będzie także szkolenie ideologiczne [w latach 1962-64] nazywaliśmy je... religią...
CZUJ DUCH!!!

... pisze...

Oj wiadomo...wiadomo...Kierunek: Naszpandał- Ministranty;[pd-wsch.,], Golgota Górna - Święte Towarzystwo [zach.], Katechizmy - Duża Taca [pd] i stąd do parafii Raj Obiecany [odc. 48 km]. Szerokiej drogi.

... pisze...

Na Jego miejscu nie przewracałbym się... Wszak nic się w wiadomym względzie przez ostatnie stulecie nie zmieniło..."Słówka" daję!

Vulpian de Noulancourt pisze...

1. Uff... to tylko Twoja inicjatywa. A już się zacząłem bać, że coś w wojsku się zmieniło, co byłoby (moim zdaniem) zadziwiającym znakiem rozpełzania się humoru nawet tam.
2. Przyjrzałem się jeszcze raz. Kościelne Ubogie i Księża Krzywda robią wrażenie. A jest tam gdzieś Skaranie Boskie? (To nie ja wymyśliłem - to z bibliografii "Imagineskopii" Otrembusa-Podgrobelskiego).
Pozdrawiam

Wachmistrz pisze...

Zawsze w cichości ducha podejrzewałem, że są na świecie i Dobre Grzechy:))) I proszę: jak na dłoni:)
Kłaniam nisko i konceptu winszuję:)

... pisze...

Wszak wszystkie koncepcje filozoficzne są z natury dualistyczne, to złym grzechom [oj, czy to aby nie tautologia?] muszą odpowiadać dobre, choćby to nawet miało być wewnętrznie sprzeczne. POZDRAWIAM.

... pisze...

Gdzie - poza bibliotekami, w których brak - znaleźć "Imagineskopię"?
POZDRAWIAM.

Vulpian de Noulancourt pisze...

Może tu:
http://www.rewasz.com.pl/php/strony/dane_szczegolowe.php?do_kosza=imag&rozdzielczoscX=1280&rozdzielczoscY=1024
da się kupić.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

W imię czego atakujesz wiarę i jej kaplanów? I czy wiesz jaka zapłacisz za to cenę?

... pisze...

Udowodnij, że:
1. "w imię"
2. "atakuję"
3. "wiarę i kapłanów"...
Przecież mogę to robić bez ideologicznej podbudowy
Co do "ceny" - możemy ponegocjować, jeżeli to ty zamierzasz płacić.

... pisze...

Dziękuję. Popróbuję.

Lucjan Kozłowski pisze...

Kilka lat minęło o oto ta zdawałoby się prześmiewcza koncepcja naszej podległości pewnemu Państwu bez terytorium, zamiast stać się mało śmieszną i nieaktualną, tak jak dobre wino zyskała z wiekiem, stała się straszna i przerażająca, stała się prawdą. Żarty ciałem się stały i my w nim mieszkamy.