Strony

sobota, 15 grudnia 2012

CO Z TYM KOŃCEM ŚWIATA? [2]

ODLICZANIE...

6 DNI DO KOŃCA...
Wyświetl bloga
       Premier Tusk stwierdził, że nie internuje Jarosława Kaczyńskiego, który przedwczoraj jak zwykle uczciwie [naiwnie] przyznał się, że bardzo źle przyjął brak prześladowań ze strony stanowojennego reżymu gen. Jaruzelskiego. Nieużyty człowiek z Premiera... Kaszubi zawsze są tacy... Za grosz sympatii dla człowieka będącego w potrzebie... I to w obliczu końca świata...

    A propos końca świata...

    Zgromadziłem nieduży zapas wody butelkowanej [około 8 butelek], 3 bochenki chleba, bułeczki,  nieco sera, wędliny, masło [2 kostki - dla żony], masło roślinne [2 pudełka - dla mnie], 2 butelki oleju słonecznikowego "Bartek" i 2 butelki oliwy z oliwek [z pierwszego tłoczenia!]. Mam fasolę i groch oraz ziemniaki.  Dzisiaj kupiłem ryby mrożone, kilka konserw, 20 jajek [nie tych fermowych, bo diabła warte], a żona zamówiła na jutro schab i łopatkę wieprzową do upieczenia...Sól, cukier, przyprawy - w normie...
     Jutro kupię miód pitny i nieco piwa...
    W aptece zrealizowałem receptę [nadciśnienie i rekonwalescencja poszpitalna]...

     Aaaa!!! Kupiłem pięknie utuczoną kurę od znajomej rolniczki - pycha...
     Wszystko pięknie poupychane w zamrażalniku lub na balkonie [zima przecież!]...
    Opłaciłem wszystkie należności - jak schodzić to bez zadłużenia!
     Doładowałem telefon komórkowy...
     Ostrzygłem się u fryzjera.... Golę się codziennie...
     Porozmawiałem z rodzeństwem, dziećmi, wnukami....

     Taaak... To chyba wszystko.... Teraz tylko czekać...

video
1984. Zimowe Igrzyska Olimpijskie [Para Torvill & Dean - Bolero]
     Taaak... "Bolero"... Paaam-pararararara-pa-ra-ra-raaaam....
     W pewnym momencie sądziłem, że on jej wyrwie nogę, co dla dziewczyny byłoby jednak pewną niedogodnością. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze...

video
1933-2012. Wiosenne Igrzyska Berlińskie i  Zimowe Igrzyska Warszawskie [Duet Akrobatyczny A. & J.]

      I nagle... - O...kur...tyna w górę! To znowu ten małosolny Mikroniemił! - Skąd się toto bierze? - A paszoł ty wooon!!!

      Zobaczymy, co przyniesie jutro...

11 komentarzy:

Stokrotka pisze...

To ja przyjdę jutro... na ten miód pitny. Bo tylko ten miodek mogę w niewielkich bardzo ilościach pić.
Serdeczności :-)
P.S. A gdzie ta muzyka...? bo nie mogłam znależć...

Stokrotka pisze...

O teraz to co innego... Zasłuchałam się i zapatrzyłam.
I nic mi sie nie chce robić, więc będe musiała całą pracę fizyczną służbie zlecić.
Do jutra... :-))

Sir Absurd z.KLechistanu pisze...

Ein Momment, bitte. Zaraz będą dwa filmiki!!!

Sir Absurd z.KLechistanu pisze...

Cieszę się...

paczucha pisze...

Mam już kiece i buty !!! Pojutrze fryzjer i kosmetyczka. Czekam zwarta i elegancka. Trunki jeszcze muszę kupić i konfetti.

Sir Absurd z.KLechistanu pisze...

Czyżby "balanga" zamiast ekspiacji??? A może tylko chcesz do ewent. bóstwa pójść zrobiona na "bóstwo"? Gratuluję i pozdrawiam...

Krzysztof pisze...

No i ciekawe co będziesz pisać gdy przyjdzie dzień z którego sobie stroisz żarty. Widywalo się już takich mądrych jak chcieli by ich po śmierci chowano w asyście kapłana...

Sir Absurd z.KLechistanu pisze...

Określiłem się już w tym względzie jak sądzę, a pisać będę o tym, co dziać się bedzie "po tym dniu".

paczucha. pisze...

Nie, na adwent nie chadzam, mi nie po drodze:))

Sir Absurd z.KLechistanu pisze...

Coraz więcej nas takich...

Anonimowy pisze...

Spieszyłam się bardzo,zeby około północy czwartego dnia przed oczekiwanym Końcem - przeczytać wszystko.
Ale filmik Sami swoi nie pozwolił mi na to..
Oglądalam go 3 razy ...

Jeśli chodzi o moje plany na Dzień dni - mam zamiar cały dzień robić zdjęcia.....dla potomnośći!

Wisienka