Strony

czwartek, 1 lipca 2010

EWANGELIE BRATA STEFANA O OJCU LEONCIU...[3]


3. LIST PIERWSZY I OSTATNI ZA TO APOSTOLSKI Ojca Kleona DO NIŚKI
A teraz wyobraź sobie, o moja Naiwniutka, historię biblijną...
      1. Do Jezusa przychodzą zwyczajni ludzie [a nie dzielący na łysej głowie mnicha ostatni włos na czworo "uczeni w Piśmie"] w celu usłyszenia, co rabbi ma im do powiedzenia o Bogu Dobrym i Miłosiernym... 

2. A Jezus w tej opowieści ma charakter ojca-brataLeona i warczy: - Nie warci jesteście, by was wywieźć na kupę gnoju! Jesteście przebierańcy, antypotakiewicze, zbrodniarze, głupkowate błazny, normalni inaczej... 3. A towarzyszący Mu ukochani apostołowie płci obojga - takie załgane Makaki, Reproduktorusy, Pieprznięte Ptaki, Zakaziki i inne Zygfrygidy, wśród nich jedna Niśka czy jakaś inna Nika lub Viola, z wdziękiem meneli i starych zużytych megnier, wszak wiadomo jaką się parała profesją wcześniej towarzysząca rabbiemu Maria z Magdali, między jedną a drugą modlitwą-mruczanką zgrzytają resztkami zębów: 
4. -Idźcie do swojego towarzystwa, wynocha stąd, chcemy być ze sobą, by się za   s i e b i e   modlić.
5. A Jezus [tak naprawdę -brat-ojciec Leoncio] za nimi woła: - Przyznajcie się, że to wy ukradliście Bogu owoc z Raju, zdeprawowali węża i rozdziewiczyli Ewę, zaciukaliście Abla, sprowadziliscie potop, zatopili jedną Arkę, sprzedaliscie Babilończykom drugą, sfałszowaliście Dekalog, przerżnęliście [czy tam wyrżnęli] dwa tysiace młodzianków za króla Heroda!!!   

6. Czy przyznajecie się?   
7. Ogłoszę też całemu światu, że będę się za was modlił, chociaż jesteście przebierańcy, antypotakiewicze, zbrodniarze, normalni inaczej!   
8. Jeśli chcecie, bym z wami utrzymywał kontakt, macie natychmiast mi uwierzyć, wierzyć w to co JA i tak jak JA, robić to co JA i tak jak JA, bo inaczej każę moim ludziom omijać was, unikać z wami wszelkich kontaktów i JA nie będę odpowiadał na wasze bzdurne pytania! Bom JAM JEST, KTÓRYM JEST!!! 
 9. A teraz - won mi do mego sklepu, kupić natychmiast mój zbiorek modlitw i moje produkty spożywcze oraz - he-he-he-he...- dające Prawdziwą Wiarę napoje wyskokowe i..
10. - Wyyyyynochaaaaaaaa!!! 11.  A na to tłum łaknący prawdy nie bajek o Bogu:
- Tak? To wy wszyscy razem pocałujcie nas wszystkich razem w d.u.p.y! Obejdzie się!

12. Amen.

Brak komentarzy: