Strony

poniedziałek, 23 stycznia 2012

CZTEREJ PANCERNI Z OGNIEM I MIECZEM

video
ONET: / [18 kwietnia 2012 roku]:
      W szeregach niemieckiej Partii Piratów mnożą się rewizjonistyczne i antysemickie wypowiedzi ...Jej działacz Bodo Thiesen, obwiniający Polskę o wybuch II wojny światowej, zachował legitymację partyjną.... Thiesen... zamieścił w 2008 roku w internecie: "Jeżeli Polska wypowiedziała Niemcom wojnę (a uczyniła to ogłaszając powszechną mobilizację), to Niemcy miały wszelkie prawo do ataku".
 - Co z takim "dupkiem" [przepraszam za dosadność] robić?... Dać parę razy po gębie czy... pośmiać się z Übermenscha?

2 komentarze:

babciabarbie pisze...

Stwierdzam , ze ja mam cierpliwość serafina ze skrzydłami. Może dzis się uda.

Sir Absurd z KLechistanu pisze...

Zum tausend Teufel! - jakby powiedział mój znajomy Max Otto von Stierlitz-Isajew - dlaczego tylko w odniesieniu do Twoich komentarzy, Serenissima, włącza się ten przeklęty nakaz moderowania, który dawno już zlikwidowałem???!!! Na dobitkę - pojawił się Twój głos z 18 kwietnia dopiero 21 kwietnia!!! Przepraszam [choć nie ma już w tym mojej winy].