Strony

sobota, 7 sierpnia 2010

POMNIKOWY POMNIK POMNIKA Z POMNIKIEM



Wyczytałem to w gazecie, gdym otworzył ją niebacznie...
- "Wódz" do wojny mnie nakłania, aby dać nauczkę Ruskim,
bo dowodów do powodów...
- Potem się postawi POMNIK...

Pokręciłem głupio gałką w kieszonkowym  tranzystorze...
- "Wódz" na wojnę mnie namawia, aby utrzeć nosa Niemcom,
bo powodów bez dowodów!...
- Potem się postawi POMNIK...

Jakieś Złe wstąpiło we mnie, gdym telewizorek włączył...
- "Wódz" mnie na wojenkę woła, choć nie bardzo wiem - z kim, o co,
lecz ON nabył tej jasności...
Potem się postawi POMNIK...
- Europejczyk jam jest przecież, więc buszuję w internecie...
- "Wódz" mnie wzywa w szewskiej pasji z Europejską walczyć Unią
bez litości... o "Wartości"...
Potem się postawi POMNIK...

Siedzę w domu... Wkoło cisza... Boję się odetchnąć głośno...
- "Wódz" mnie do wojenki kusi, abym lał samego siebie
albo mego alter ego!
Potem się postawi POMNIK!

Myślę... Gdybyż przez przypadek ktoś uderzył "Wodza" w...czoło,
lub odstawił fanatyka do jakiegoś psychiatryka...
- Idź, strategu do kolegów!
- Potem się postawi POMNIK!!!

- Inny się przystawi POMNIK!!!
- Jeszcze się wystawi POMNIK!!!
- Znowu się ustawi POMNIK!!!
- Nowy się dostawi POMNIK!!!

- Pomnik przy pomniku,
przy pomniku pomnik,
a przy tym pomniku
jeszcze jeden pomnik...

- Pomników ci u nas dostatek...
 07.08.2010

Brak komentarzy: